الانتيم Alanteem
مرحبا بك عزيزي الزائر/عزيزتى الزائرة . المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للتتسجيل معنا وتكن ضمن اسرة منتديات انتيمك
شكرا وردة
إدارة المنتدى

الانتيم Alanteem

User-Agent: *
 
الرئيسيةAntemk.net عالمس .و .جبحـثالتسجيلدخولمكتبة الصور

شاطر | 
 

 بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
B_A_S_M_A
مشرفة الشعر والنثر
مشرفة الشعر والنثر


تاريخ التسجيل : 12/01/2009
المساهمات : 1427
نقاط : 4434
التقييم : 12
الإحالة : lolyta
العمل : الاكاديمية
عنوانك : انتيمك

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   31/08/09, 02:27 pm

قمة الاستهتار بس ببساطه كدا


معالى وزير الماليه الدكتور يوسف بطرس غالى بسلامته كدا قاعد بيلعب games
بالموبايل


اثناء جلسه مهمه لمناقشه ميزانيه الاجور بمجلس الشعب


والله شئ مستفز ويرجعوا يقولو ليه الشباب ضايع



صدق المثل اللى بيقول



( اذا كان رب البيت بالدف ضارب فشيمة اهل البيت الرقص )



















منقووووووووووووووول

_________________
مُــنً ألموؤسفُ حقا| .. ان تبُحَث عِـِـِـِـَِن الصُــدٌق فُى زمـَِن الخيا|نًــهَُ .{~

وتبــحُثَ عـُنَ آلُحـــ بًَ فىً قلوؤبً جبــُا|نهَ .~!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كنوز
صاحبنا اوى
صاحبنا اوى


تاريخ التسجيل : 08/08/2009
المساهمات : 185
نقاط : 2887
التقييم : 1
الإحالة : jelan
العمل : طالبه
عنوانك : اسيوط

بطاقة الشخصية
الوطن: مصرى مصرى
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   31/08/09, 02:55 pm

هههههههههههههههه
هما دول المسئولين في مصر
مش شايلين هم اي حاجه
ولا حاسين بالشعب اللي مش لاقي ياكل
بسمه
شكرا علي التوبيك
تقبلي تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
B_A_S_M_A
مشرفة الشعر والنثر
مشرفة الشعر والنثر


تاريخ التسجيل : 12/01/2009
المساهمات : 1427
نقاط : 4434
التقييم : 12
الإحالة : lolyta
العمل : الاكاديمية
عنوانك : انتيمك

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   31/08/09, 04:17 pm

كنوز

باشكرك كتير لمرورك ورائيك

ومين دلوقتى بيحس بحد سؤاء فقير او مريض

تحيتى ليك
ى

_________________
مُــنً ألموؤسفُ حقا| .. ان تبُحَث عِـِـِـِـَِن الصُــدٌق فُى زمـَِن الخيا|نًــهَُ .{~

وتبــحُثَ عـُنَ آلُحـــ بًَ فىً قلوؤبً جبــُا|نهَ .~!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lolyta
مشرفة ترحيب وتعارف مقهى انتيمك
مشرفة ترحيب وتعارف مقهى انتيمك


تاريخ التسجيل : 06/07/2008
المساهمات : 2388
نقاط : 4108
التقييم : 10
الإحالة : SOSO
العمل : طالبة فى اكاديمية السادات
عنوانك : ........

بطاقة الشخصية
الوطن: مصرى مصرى
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   31/08/09, 05:53 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
هم يضحك وهم يبكى
والله عال العال يا مصر
Sad


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لؤلؤة بحر النسيان
انتيمنا
انتيمنا


تاريخ التسجيل : 27/12/2008
المساهمات : 994
نقاط : 4000
التقييم : 5
الإحالة : صدفة اصلا
العمل : طالبة بكلية الحقوق
عنوانك : alex

بطاقة الشخصية
الوطن: مصرى مصرى
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   31/08/09, 10:19 pm

يا بنتى المصرى مشهور بجبروتة وبقوتة

وطبعا زى ما كلنا شايفين

مقدرش اقول غير يبقى انت اكيد اكيد فى مصر

لان الحاجات الحلوة دى مبتحصلش غير فى بلدنا

وفعلا مهم ازاى هيحسوا بالغلابة اصلهم اتولدوا فى بقهم معلقة دهب

مقدرش اقول غير ربنا يهدى

بوسى ميرسى على التوبيك اللى على راى لولى

هم يضحك وهم يبكى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
B_A_S_M_A
مشرفة الشعر والنثر
مشرفة الشعر والنثر


تاريخ التسجيل : 12/01/2009
المساهمات : 1427
نقاط : 4434
التقييم : 12
الإحالة : lolyta
العمل : الاكاديمية
عنوانك : انتيمك

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   02/09/09, 03:50 am

الاء وايمان

باشكركم كتير على مروركم المميز

وربنا يهدى الجميع ويصلح حال البلد

بس دلوقتى مين بيحس بالتانى؟

كله فى حالة يبقى مش هتيجى على دول

نفسة حتى طبقة المسؤلين

وتحيتى ليكم


_________________
مُــنً ألموؤسفُ حقا| .. ان تبُحَث عِـِـِـِـَِن الصُــدٌق فُى زمـَِن الخيا|نًــهَُ .{~

وتبــحُثَ عـُنَ آلُحـــ بًَ فىً قلوؤبً جبــُا|نهَ .~!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سكيتر
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى


تاريخ التسجيل : 10/05/2008
المساهمات : 4295
نقاط : 4498
التقييم : 19
الإحالة : antemk
العمل : StudenT
عنوانك : AssiuT

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   02/09/09, 12:26 pm

باشكرك اوى يا بسمة ،،
ع الصور والتعليقات ..

وبالنسبة للصور دى ..


لا تعليق

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.antemk.net
B_A_S_M_A
مشرفة الشعر والنثر
مشرفة الشعر والنثر


تاريخ التسجيل : 12/01/2009
المساهمات : 1427
نقاط : 4434
التقييم : 12
الإحالة : lolyta
العمل : الاكاديمية
عنوانك : انتيمك

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   02/09/09, 03:30 pm

سكيتر

باشكرك كتير لمرورك وردك

ورينا يصلح حال البلد

تحيتى ليك



_________________
مُــنً ألموؤسفُ حقا| .. ان تبُحَث عِـِـِـِـَِن الصُــدٌق فُى زمـَِن الخيا|نًــهَُ .{~

وتبــحُثَ عـُنَ آلُحـــ بًَ فىً قلوؤبً جبــُا|نهَ .~!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقه تراب مصر
صاحبنا اوى
صاحبنا اوى


تاريخ التسجيل : 15/05/2009
المساهمات : 137
نقاط : 3019
التقييم : 1
الإحالة : بالصدفه
العمل : العمل عمل ربنا
عنوانك : اسكندريه

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   02/09/09, 06:43 pm

انا بصراحه مش عرفه اقول ايه غير لا تعليق
ومرسي جداااااا مع تحياتي عاشقه تراب مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
B_A_S_M_A
مشرفة الشعر والنثر
مشرفة الشعر والنثر


تاريخ التسجيل : 12/01/2009
المساهمات : 1427
نقاط : 4434
التقييم : 12
الإحالة : lolyta
العمل : الاكاديمية
عنوانك : انتيمك

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   03/09/09, 05:13 am

عاشقة تراب مصر

باشكرك كتير لمرورك وردك

وربنا يهدى الجميع

تحيتى لك


_________________
مُــنً ألموؤسفُ حقا| .. ان تبُحَث عِـِـِـِـَِن الصُــدٌق فُى زمـَِن الخيا|نًــهَُ .{~

وتبــحُثَ عـُنَ آلُحـــ بًَ فىً قلوؤبً جبــُا|نهَ .~!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mr m
مشرف سياسة وإقتصاد
مشرف سياسة وإقتصاد


تاريخ التسجيل : 26/07/2008
المساهمات : 612
نقاط : 3422
التقييم : 3
الإحالة : ??
عنوانك : اسيوط _ابوتيج

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   05/09/09, 09:54 am

بسمه
اكيد من حقه انه يلعب في الموبايل
يعني واحد زيه كده ممكن يفكر في ايه
اكيد مش خايف من حد
ولا احنا نسيني انه قبل كده صرح وقال للمدرسين لما طابوا بالكادر
وده كان وعد من الرئيس
(روحوا للريس وخليه يدفع لكم الكادر)
خلاص يا بسمه ربنا يرحم البلد
تسلمي علي المجهور المتميز

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
B_A_S_M_A
مشرفة الشعر والنثر
مشرفة الشعر والنثر


تاريخ التسجيل : 12/01/2009
المساهمات : 1427
نقاط : 4434
التقييم : 12
الإحالة : lolyta
العمل : الاكاديمية
عنوانك : انتيمك

بطاقة الشخصية
الوطن: انتيمك انتيمك
sms المنتدى sms المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور   05/09/09, 03:12 pm

مصطفى

باشكرك كتير لمرورك وردك

بس اكيد اى كبير هيلاقى الاكبر منه

تحيتى ليك


_________________
مُــنً ألموؤسفُ حقا| .. ان تبُحَث عِـِـِـِـَِن الصُــدٌق فُى زمـَِن الخيا|نًــهَُ .{~

وتبــحُثَ عـُنَ آلُحـــ بًَ فىً قلوؤبً جبــُا|نهَ .~!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
بطرس غالى يلعب gamse فى الاجتماع بالصور
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الانتيم Alanteem :: 

@ انتيمــك العـــام @ :: سياسة و إقتصاد

-
انتقل الى: